Anne-Marije Hogenboom nieuwe directeur Haarlem Marketing

Foto: Bibi Veth

De Raad van Toezicht van de Stichting Haarlem Marketing heeft Anne-Marije Hogenboom benoemd als nieuwe directeur.

Met haar commerciële ervaring, brede netwerk en passie voor Haarlem wordt zij gezien als de ideale kandidaat om samen met vele partijen in de stad – partners, ondernemers, bewoners en gemeente- het merk Haarlem te versterken. Anne-Marije Hogenboom start op 1 mei 2019 en volgt daarmee interim-directeur Anatal Perlin op.

Ik kijk er naar uit om de parel Haarlem te laten schitteren

Anne-Marije Hogenboom werkt sinds 2012 als Hoofd Sales & Evenementen bij de Philharmonie Haarlem en de Stadsschouwburg.  Daarnaast was ze oprichter en lid van de Raad van Advies van CultuurLocaties Nederland en mede-initiatiefneemster van het Haarlem Convention Bureau. Hogenboom: “Mijn achtergrond en opleiding in de hospitality en toerisme, de ervaring in het vermarkten van culturele locaties en mijn internationale netwerk komen samen in deze functie. Ik kijk er naar uit om gezamenlijk de parel Haarlem te laten schitteren, en haar te laten ervaren als de unieke stad die zij is, vol geschiedenis en rijk aan cultuur.”

Over Haarlem Marketing
Haarlem is een inspirerende stad die het verdient om regionaal, nationaal en internationaal in de schijnwerpers te worden gezet. Haarlem Marketing enthousiasmeert bewoners en bezoekers om de stad in al zijn oorspronkelijkheid te ervaren, en laat de zakelijke markt kennismaken met het ondernemende klimaat van de stad. Haarlem Marketing bouwt mee aan de ontwikkeling van Haarlem door het rijke aanbod in de stad uit te lichten en nieuwe initiatieven tot bloei te laten komen, als spin in het web en verbindende schakel tussen mensen, wensen en activiteiten.

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen