Haarlem Marketing steunt lokale horeca middels Haarlem Horeca campagne

Foto: Haarlem Marketing

Om de lokale takeaway- en bezorg initiatieven extra zichtbaarheid te geven heeft Haarlem Marketing haar campagne Haarlem Hartje Horeca gelanceerd. De gedeeltelijke lockdown waarin we ons bevinden heeft ervoor gezorgd dat de horeca tot nader order gesloten is.

De gastronomische sector in Haarlem bewijst echter wederom veerkrachtig en creatief te zijn met een veelzijdig alternatief aanbod.

Om inkomstenverliezen te verkleinen is veel horeca in Haarlem over gegaan op afhalen en/of bezorgen. Om deze initiatieven zoveel mogelijk zichtbaarheid te geven heeft Haarlem Marketing de campagne Haarlem Hartje Haarlem (van eerder dit jaar) omgedoopt tot Haarlem Hartje Horeca. De Haarlem Hartje Horeca pagina op visithaarlem.com biedt een handig overzicht van de initiatieven van restaurants, cateraars, traiteurs en cafetaria’s die bezorgen of waar afgehaald kan worden. De webpagina heeft een doorverwijsfunctie naar de bedrijven.

Haarlem Hartje Horeca

“Dat de gezellige Haarlemse binnenstad met haar terrassen en horeca geen vanzelfsprekendheid is, dat maakt de huidige situatie duidelijk. Door je maaltijden (van ontbijt tot diner en alles ertussenin) direct bij een Haarlemse ondernemer te bestellen steun je deze bedrijven nu én vergroot je de kans dat zij je weer kunnen verwelkomen als de gedeeltelijke lockdown wordt opgeheven”, aldus Anne- Marije Hogenboom, directeur Haarlem Marketing. “Bij veel horeca ondernemers kun je tevens terecht voor cadeaubonnen, ook dat is een manier om de ondernemers deze tijd door te helpen. De boodschap is: Steun de Haarlemse Horeca, geniet lokaal!”.

Samenwerking met Haarlem Cityblog

Middels een samenwerking met Haarlem City Blog wordt een aantal van de Haarlemse takeaway initiatieven van horeca partners van Haarlem Marketing extra gepromoot. Er zullen diverse giveaway acties gelanceerd worden met tot doel de takeaway maaltijden van deze horeca ondernemers meer zichtbaarheid te geven. Anne-Marije Hogenboom: “Dit is hét moment om thuis te genieten van het heerlijks wat de Haarlemse horeca te bieden heeft, zie deze periode dus als een kans om je gastronomische horizon vast te verbreden.”

Oproep

Ben je een horeca ondernemer en ga je nu (tijdelijk) over op een afhaal/bezorg concept? Laat het Haarlem Marketing weten door je initiatief aan te melden via: [email protected]  Hier zijn geen kosten aan verbonden.

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen