Traditionele haringparty Haarlemse Nieuwe 2024 in nieuw jasje

jun 14 , 8:19 Nieuws
persbericht haarlem marketing haarlemse nieuwe afbeelding2
HAARLEM - Woensdag 19 juni vindt in de tuin van het provinciehuis, Paviljoen Welgelegen, Haarlemse Nieuwe 2024 plaats, de traditionele haringparty van Haarlem Marketing.
Haarlem Marketing heeft de traditionele haringparty in een nieuw jasje gestoken. Zodat het een evenement is en blijft waar iedereen zich thuis voelt, waar gasten oude bekenden tegenkomen en nieuwe contacten leggen, waar bestaande en nieuwe tradities samengaan en waar lokale ondernemers volop de ruimte krijgen.
Een goed voorbeeld daarvan is de Haarlemse Oesterzwammerij. Deze ondernemer introduceert tijdens Haarlemse Nieuwe een nieuwe parel: coquilles die zijn gemaakt van koningsoesterzwammen. Ook de andere culinaire hoogstandjes worden vooral bereid en geserveerd door lokale en regionale ondernemers.
Om de Haarlemse Nieuwe compleet te maken, kunnen gasten een potje jeu de boules spelen op de baan die speciaal voor de gelegenheid is aangelegd door Mooie Boules. Of tijdens het kennismakingsspel kan men elkaar leren kennen op ludieke en luchtige wijze.
Haarlemse Nieuwe wordt mede mogelijk gemaakt door Köster Advocaten, ATL Seafood, RSM, Vinites, Leven, Vijn, Mooie Boules, Jopen bier, De Oesterzwammerij, Pierre, Dropje van Haarlem, De Eetklub en Today is Amazing. De organisatie is in handen van Haarlem Marketing.
“Het samenkomen van al die verschillende mensen die van onze stad houden, maakt van Haarlemse Nieuwe een uniek evenement. Met onze nieuwe opzet blijft het ook in de toekomst van waarde voor de stad”, aldus Anne-Marije Hogenboom, directeur Haarlem Marketing.
Haarlemse Nieuwe is voor partners van Haarlem Marketing en op uitnodiging van de sponsoren. Ga voor meer informatie en het aanmeldformulier naar:.
persbericht haarlem marketing haarlemse nieuwe tekening